Minty Summer - Prologue

  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer
  • Minty Summer

Comments

  • ❤❤Summer Taste❤❤
    Reply

    ❤❤Summer Taste❤❤

    2019-03-07 15:39

    nice one ... have high hopes from the story author❤

    • Let's say I'm last😎: Did you read "One Day"? The author is same. I like "One Day" so much.

    • hello human: After I read it this kinda reminds me of love like cherry blossoms

    • 84 Replies
  • 😈☬ᶜᴿᴬᶻᵞkíllєr☬😈
    Reply

    😈☬ᶜᴿᴬᶻᵞkíllєr☬😈

    2019-03-07 15:51

    Teen love stories are quite funny and interesting also romantic

    • STARLIGHT3004: I kinda loved it...it's incredible ..and making me highly curious!!!

    • immy : the teen love stories are the best! 💛

    • 12 Replies
  • Genius Min Yoongi
    Reply

    Genius Min Yoongi

    2019-03-07 16:3

    i already love it 😍😍

    • Sparkling Nathan 💖: same💖

    • NestgamerLI : Yep same

    • 16 Replies
  • cool camille
    Reply

    cool camille

    2019-03-07 16:30

    when he said : i love u.. i was like yep mr too love u....( ˘ ³˘)♥ I'm in love ...🎵la..la....I'm in love..🎶🎶🎶....

    • Taylor Girls: wit that coco coco ok I'm sorry I'm lame lmaoo

    • cool camille: *me

    • 10 Replies
  • Euphoria.. NM.. 😍
    Reply

    Euphoria.. NM.. 😍

    2019-03-07 15:50

    I'm seeing a lot of chemistry between them.......... have a high hope for this comic............ 😍😘

  • cool camille
    Reply

    cool camille

    2019-03-07 16:31

    can't wait to see their story....loll...I'm too excited...i think I'm gonna to dream abt it only...~(^з^)-♡

  • Aashi r
    Reply

    Aashi r

    2019-03-07 15:39

    Yeah new comic 😍😍😍😍😍

    • Kookie~❤: did u notice that it didn't include the guy's height?

    • Aashi r: Ooo yeah 🤔

  • ssamuel
    Reply

    ssamuel

    2019-03-07 16:34

    Love it, but please make it 2up/week please 🙌🙏🙇

    • ☆♪○LylyLove8😍○♪☆: Where did you get this profile pic? 😍

    • ssamuel: From pinterest app

    • 4 Replies
  • No Fear DrChu ishere
    Reply

    No Fear DrChu ishere

    2019-03-07 16:49

    her dance reminds me of black swan. so elegant

  • No Fear DrChu ishere
    Reply

    No Fear DrChu ishere

    2019-03-07 16:48

    art omg 😍😍 looks promising!

More comments
Notice: X

Our website uses Cookies. By proceeding, you agree with our Cookie usage and Privacy Policy. Please view more the specific contents to learn more details.

I agree